K-WOOD

Regulamin świadczenia usług montażowych K-WOOD Krzysztof Pisarczyk

Niniejszy regulamin montażowy określa zasady korzystania z wymienionych w nim usług świadczonych przez K-WOOD Krzysztof Pisarczyk, NIP:8863018814, REGON:520436060.

I. Definicje

  1. Wykonawca – oznacza firmę K-WOOD Krzysztof Pisarczyk oraz wszystkich jej pracowników oraz podwykonawców,
  2. Zleceniodawca – osoba fizyczna bądź przedsiębiorca, na rzecz której przyjmujący zlecenie zobowiązuje się do dokonania usługi montażu mebli,
  3. Sklep Castorama- sklep Castorama Polska, oddział w Wałbrzychu,
  4. BOK – Biuro Obsługi Klienta Castorama Polska,
  5. Klient – konsument w rozumieniu art.22 (1) kodeksu cywilnego, przedsiębiorca lub inny podmiot, posiadający zdolność do bycia stroną zlecenia i przekazujący wszystkie niezbędne informacje w celu wykonania zlecenia.
  6. Usługi – usługi montażu oraz pozostałe świadczone przez K-WOOD Krzysztof Pisarczyk na podstawie zlecenia montażu i niniejszego regulaminu montażu mebli. Stroną umowy na Usługi jest Klient i Wykonawca,
  7. Towar – artykuły zakupione przez Klienta w Sklepie Castorama Polska bądź innej firmie,
  8. Wstępne zamówienie – wstępne zamówienie usług przez Klienta, złożone za pośrednictwem rozmowy telefonicznej lub maila,
  9. Wycena – kwota łączna wartości Usługi montażu wyliczona na podstawie Cennika oraz indywidualnych ustaleń z Klientem,
  10. Oględziny – wizyta w miejscu docelowym Usługi, która pozwala na dokonanie odpowiedniej wyceny,
  11. Zlecenie – pisemna umowa o świadczenie Usług zawarta pomiędzy Klientem, a Wykonawcą w miejscu wykonania Usługi, której sposób zawarcia oraz podstawowe warunki uregulowane są w Cenniku i niniejszym Regulaminie montażu mebli, stanowiących integralną część każdego Zlecenia,
  12. Protokół – załącznik do Zlecenia potwierdzający wykonanie Usług świadczonych przez K-WOOD na rzecz Klienta,
  13. Cennik – szczegółowy wykaz Usług i pobieranych przez K-WOOD opłat oraz oraz dopłat za Usługi,
  14. Podwykonawca/pracownik – przedsiębiorca lub inna osoba zatrudniona w firmie Wykonawcy, działający w jej imieniu oraz wykonująca na rzecz Klientów Usługi zgodnie ze Zleceniem.

II. Wykonawca usług

  1. Podmiotem przyjmującym zamówienia oraz wykonującym usługi jest firma KWOOD Krzysztof Pisarczyk, z siedzibą w Boguszowie-Gorcach, 58-372, Średnia 2/6, NIP: 8863018814, REGON: 520436060.

III. Odbiorca usług

  1. Usługa kierowana jest do osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej jak również do przedsiębiorców mających zamiar zlecić do wykonania prace z zakresu montażu mebli kuchennych jak i pokojowych. Podmiot zamawiający zwany jest dalej: Klientem, Odbiorcą, Zamawiającym, Zleceniodawcą.

IV. Usługi – ogólne warunki

  1. Regulamin świadczenia usług obejmuje następujące zakresy prac:
      •  Usługa pomiaru wnętrza pod przyszłą zabudowę,
      •  Kompletny montaż mebli kuchennych,
      •  Zabudowa sprzętu AGD zakupionego w Castorama,
      •  Zabudowa sprzętu AGD spoza salonu Castorama,
      •  Zabudowa zlewozmywaka wraz z instalacją baterii kuchennej zakupionych w sklepie Castorama,
      •  Zabudowa zlewozmywaka wraz z instalacją baterii kuchennej zakupionych poza sklepem Castorama,
      •  Montaż lodówki do zabudowy w słupku,
      •  Podłączenia hydrauliczne,
      •  Podłączenia elektryczne,
      •  Podłączenie pojedyncze płyty grzewczej elektrycznej,
      •  Połączenie pojedyncze płyty grzewczej gazowej,
      •  Podłączenia oświetlenia instalowanego w zabudowie kuchennej/ oświetlenie LED,
      •  Montaż szafek z formatek meblowych,
      •  Przeróbki stolarskie szafek kuchennych (spłycanie, zwężanie, skracanie) bez ingerencji we fronty,
      •  Łączenie blatów w narożniku na zacięcie plus śruby rzymskie,
      •  Łączenie blatów po długości – parapet/wyspa kuchenna na śruby rzymskie,
      •  Wycięcie otworów pod zlew/ płytę grzewczą,
      •  Montaż blatów ze sklepów Castorama,
      •  Montaż blatów spoza sklepów Castorama,
      •  Montaż paneli ściennych,
      •  Montaż gniazd elektrycznych w blacie,
      •  Demontaż szafki,
      •  Demontaż blatów,
      •  Dojazd na miejsce montażu
  2. Cena za Usługę wyliczana jest na podstawie Cennika i zakresu zlecanych prac.
  3. Castorama Polska – Wałbrzych, w zakresie Usług wynikających z Cennika i Regulaminu montażu mebli, pełni rolę pomocniczą dla Klienta i Wykonawcy.
  4. Castorama Polska – Wałbrzych, umożliwia dystrybucję materiałów reklamowych firmy K-WOOD Krzysztof Pisarczyk, dotyczących Usług montażu mebli.
  5. W sklepie Castorama Polska – Wałbrzych Klient ma możliwość pozyskania kontaktu do Wykonawcy umożliwiającego złożenie zamówienia bezpośrednio u Wykonawcy.
  6. Castorama Polska – Wałbrzych nie jest stroną umowy między Klientem i nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne nieprawidłowości w wykonaniu Zlecenia.
  7. Cena wskazana przez Wykonawcę po Wstępnym Zamówieniu i sporządzeniu przez Wykonawcę Wyceny/Oględzin – zawiera ustalony koszt montażu mebli oraz dojazdu montażysty w zależności od strefy dojazdu. Przy złożeniu zamówienia Klient jest zobowiązany wnieść opłatę rezerwacyjną w wysokości 200 złotych w terminie do 48 godzin od daty telefonicznego/mailowego potwierdzenia terminu przez Wykonawcę. Wpłata zaliczki jest równoznaczna z rezerwacją terminu.
  8. Klient dokonuje opłaty za Usługę bezpośrednio u Wykonawcy po jej zrealizowaniu. Opłata za realizowaną Usługę pobierana jest zgodnie z uzgodnionym i zaakceptowanym przez Klienta przed rozpoczęciem montażu ostatecznym zakresem prac i kosztorysem ustalonym przez Wykonawcę w Zleceniu.
  9. Potwierdzenie wykonania Usługi montażu następuje w momencie złożenia podpisów przez Klienta oraz Wykonawcę/Pracownika na protokole montażowym, stanowiącym załącznik do Zlecenia.
  10. Towar powinien być dostarczony do docelowego miejsca montażu co najmniej 1 dzień przed umówioną datą Usługi. Obowiązkiem Klienta jest dostarczenie Wykonawcy/Pracownikowi wykonującemu montaż, wszystkich niezbędnych Towarów, elementów oraz części potrzebnych do realizacji Usług, w ustalonym terminie, oraz wszelkich niezbędnych informacji mających wpływ na realizację Usługi, takich jak plan rozmieszczenia instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, wszelkich rur i instalacji, plan ustawienia Towarów w pomieszczeniu.
  11. Klient może wystąpić o zmianę wyznaczonego terminu Usługi najpóźniej 48h przed potwierdzonym przez Wykonawcę terminem wykonania usługi. W tym celu kontaktuje się z Wykonawcą. W takiej sytuacji Klient nie ponosi jakichkolwiek dodatkowych kosztów związanych z Usługą. Brak poinformowania o braku możliwości wykonania Usługi w terminie 48h do daty montażu, bądź o rezygnacji z Usługi skutkuje utratą opłaty rezerwacyjnej w wysokości 200zł oraz nałożeniem dodatkowych ewentualnych kosztów dojazdu poniesionych przez firmę, według stawek z Cennika.
  12. Termin wskazany w Zleceniu może być zmieniony w przypadku, gdy warunku określone w części Obowiązki Klienta w punktach 1-9 nie będą spełnione. Ostateczny termin zostanie potwierdzony przez Wykonawcę z Klientem do 48 godzin do daty planowanej Usługi, uwzględniając poniższe terminy. Usługa świadczona jest w dni robocze w uzgodnionym terminie w godz. 8:00- 18:00. W indywidualnych przypadkach mogą być uzgodnione inne godziny realizacji Usługi. Wykonawca/pracownik awizuje telefonicznie 60 minut przed przyjazdem Klienta swoje przybycie.
  13. Klient wyraża zgodę na przeprowadzenie przez Wykonawcę/Pracownika technicznej dokumentacji zdjęciowej przed, po i w trakcie wykonywania Usługi oraz wykorzystywanie ich na stronach internetowych instagram oraz facebook firmy, a także profilu facebook Castorama Wałbrzych w celach promocyjnych, bez ujawniania szczegółów dotyczących Klienta czy lokalizacji inwestycji.
  14. Wykonawca zastrzega sobie prawo zmiany terminu wykonania usługi w dniu montażu z przyczyn losowych, gdzie w porozumieniu z Klientem zostanie ustalony nowy termin dogodny dla obu stron.
  15. Wykonawca nie bierze odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte (w tym nieterminowe) wykonanie z Usługi z przyczyn leżących po stronie Klienta, w szczególności, gdy niewykonanie lub nienależyte (w tym nieterminowe) wykonanie Usługi wynikło z naruszenia przez Klienta warunków Zlecenia, a także z nieprawidłowych informacji przekazanych przez Klienta we Wstępnym Zamówieniu lub w trakcie Oględzin, w tym zatajenie stanu faktycznego pomieszczenia oraz instalacji.

V. Proces składania zamówienia

  1. Klient ma możliwość złożenia Zamówienia na montaż za pomocą kontaktu mailowego na adres kwood.pracownia@gmail.com lub telefonicznie pod numerem telefonu 724-555-032,
  2. Aby złożyć Zamówienie i umożliwić Wykonawcy/Pracownikowi dokonanie Wyceny montażu, Klient zobowiązany jest dostarczyć skan faktury zakupowej mebli oraz projekt, a także umożliwić Wykonawcy/Pracownikowi ewentualne dokonanie Oględzin pomieszczenia jeśli będzie ono konieczne,
  3. K-WOOD zobowiązuję się do kontaktu z Klientem w ciągu 48 godzin od wysłania zapytania na adres mailowy kwood.pracownia@gmail.com Po uiszczeniu opłaty rezerwacyjnej na podstawie przesłanej faktury zaliczkowej Klient otrzymuje potwierdzenie rezerwacji terminu wykonania.
  4. Warunkiem rezerwacji terminu jest uiszczenie opłaty rezerwacyjnej w wysokości 200zł. Zamówienia złożone, lecz bez wpłaconej opłaty rezerwacyjnej w przeciągu 48 godzin od kontaktu w sprawie rezerwacji będą traktowane jako niewiążące.
  5. W przypadku opóźnienia w płatności opłaty rezerwacyjnej, Klient zobowiązany jest do kolejnego kontaktu z Wykonawcą w celu ustalenia nowego terminu montażu, zgodnie z aktualną dostępnością terminów montażu.

VI. Płatności

  1. Wysokość należności wskazana jest Klientowi po sporządzeniu Wyceny montażu oraz po poprzedzających ją Oględzinach (jeśli wymagane), sporządzanej do 72h po otrzymaniu Wstępnego Zamówienia.
  2. Wykonawca może na etapie wstępnego potwierdzenia terminu poinformować Klienta o konieczności naliczenia dodatkowej opłaty za dojazd ekipy montażowej. Etap ten jest jedynym, kiedy taka informacja może nastąpić. Po dokonaniu przez Klienta opłaty rezerwacyjnej Wykonawca nie może naliczyć dodatkowych opłat za dojazd.
  3. Wykonawca/Pracownik pobiera od Klienta należność za dojazd (zgodnie z Cennikiem Usług) w sytuacji, gdy usługa realizowana jest poza obszarem strefy A. Dojazd w obszarze strefy A jest bezpłatny.
  4. Płatność za Usługę montażu dokonywana jest po wykonaniu usługi w miejscu i dniu jej zakończenia w formie gotówki bezpośrednio monterowi, po podpisaniu przez obie strony Protokołu odbioru montażu.
  5. Opłata rezerwacyjna, o której mówi punkt 3-5 V. Proces składania zamówienia, odliczana jest od należności wskazanej Klientowi w Zleceniu.
  6. Kwota należności wskazanej w Wycenie może ulec zmianie w przypadku wystąpienia okoliczności (zmian w dostosowaniu pomieszczenia, braków w elementach podlegających montażowi) wpływających na pierwotną wycenę. Sytuacje takie Wykonawca sygnalizuje Klientowi przed rozpoczęciem prac i są one przedmiotem wspólnych ustaleń. Klient nie ma obowiązku zlecenia prac dodatkowych Wykonawcy nawet w sytuacji, kiedy są one niezbędne do prawidłowego wykonania usługi montażu. W takiej sytuacji Klient jest jednak zobowiązany do ustalenia z Wykonawcą nowego zakresu prac i poziomu wynagrodzenia co zostaje odnotowane w sporządzonym protokole montażu.
  7. W przypadku wystąpienia roszczeń ze strony Klienta względem jakości Usługi klient ma obowiązek uiścić całość ustalonej należności wynikającej z zawartej Umowy. Roszczenia procesowane będą zgodnie z obowiązującym prawem oraz postanowieniami Regulaminu świadczenia usług montażu.
  8. Wykonawca oraz Klient spisują po wykonanej Usłudze protokół odbioru montażu, gdzie potwierdzają wspólnie ewentualne niezgodności w montażu oraz ustalają rozwiązanie zaistniałej sytuacji. Po odbiorze montażu Klientowi nie przysługują roszczenia nie wymienione w protokole.

VII. Obowiązki Klienta

    1. Do wykonania Usługi montażu niezbędna jest obecność Klienta przy rozpoczęciu oraz zakończeniu prac. Obecność Klienta w trakcie trwania montażu nie jest wymagana.
    2. Przekazanie Wykonawcy/Pracownikowi:
        • Kompletu Towarów do zmontowania,
        • Informacji i dokumentów, w tym: dowodu zakupu Towarów (paragonu lub faktury), planu ustawienia mebli w pomieszczeniu (projektu).
    3. Przekazanie Wykonawcy/Pracownikowi akcesoriów nie będących na wyposażeniu sprzętu AGD, a będących niezbędnymi do wykonania przyłącza do instalacji w szczególności kabla elektrycznego i/lub szybkozłącza gazowego w przypadku wykonywania instalacji płyt grzewczych.
    4. Klient ma obowiązek posiadać zwymiarowany plan pomieszczenia.
    5. W pomieszczeniu, w którym wykonywany jest montaż muszą panować wilgotność i temperatura pokojowa.
    6. Pomieszczenie powinno posiadać wolną przestrzeń niezbędną do wykonania Usługi montażu.
    7. Meble oraz sprzęt przeznaczony do montażu muszą znajdować się w tym samym lokalu co miejsce montażu oraz na tym samym piętrze/poziomie.
    8. Pomieszczenie powinno być przygotowane od strony technicznej według wskazówek udzielonych podczas usługi pomiarowej/Oględzin, jeśli były wykonywane,
      • Wymiary z natury pomieszczenia powinny być adekwatne do wymiarów mebli,
      • Przyłącza hydrauliczno-elektryczne powinny znajdować się w odpowiednich miejscach,
      • Instalacja wodno-kanalizacyjna, gazowa, elektryczna, do której sprzęty mają zostać podłączone musi być sprawna i umożliwiać przeprowadzenie testu prawidłowości i szczelności wykonanego podłączenia; instalacja musi być odpowiednio przygotowana tj. zakończona zaworami hydraulicznymi i wylotem rury kanalizacyjnej, zaworem gazowym, gniazdkami elektrycznymi, kształtką o odpowiedniej średnicy otworu wentylacyjnego,
      • Konstrukcja ścian musi pozwolić na bezpieczne zawieszenie szafek. Wykluczony jest montaż do ściany wykonanej z płyty typu karton-gips. Minimalna grubość ściany powinna wynosić 8 cm.
      • Wolny dostęp do sprawnej instalacji elektrycznej, wodnej, posiadać kubaturę zamknięta (okna i drzwi) oraz sprawny sanitariat.
    9. Sprzęt AGD zakupiony zarówno w sklepie Castorama jak i poza sklepem musi być kompatybilny z zakupionymi Towarami.
    10. W przypadku niedopełnienia powyższych warunków i wymagań, które doprowadzą do opóźnienia rozpoczęcia pracy ekipy montażowej, a zostaną stwierdzone w dniu rozpoczęcia usługi Klient zobowiązany jest do uregulowania kary umownej w wysokości 500 zł brutto.

VIII. Reklamacje

  1. Wykonawca udziela na wykonane prace rękojmi na okres 24 miesięcy.
  2. Do zgłoszenia reklamacji związanych z niewłaściwym wykonaniem Usług i dochodzenia roszczeń z tego tytułu uprawniony jest wyłącznie Klient. Może on złożyć reklamację na wykonane przez Wykonawcę usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  3. Zgłoszenie reklamacji powinno nastąpić w formie pisemnej, telefonicznej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres kwood.pracownia@gmail.com.
  4. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać: dane Zamawiającego usługę, określone roszczenia, dane kontaktowe oraz skan lub zdjęcie protokołu montażu. Zgłoszenia nie zawierające w/w informacji traktowane będą jako niewiążące.
  5. Wykonawca zastrzega sobie prawo do kontaktu telefonicznego na podany w zgłoszeniu reklamacyjny numer telefonu w celu procesowania reklamacji.
  6. W sytuacji konieczności przeprowadzenia oględzin związanych z roszczeniami Wykonawca zastrzega sobie prawo do wykonania ponownej wizyty w miejscu przeprowadzonego montażu. Data wizyty pozostaje do ustalenia.
  7. Odpowiedź na reklamacje następuje w formie pisemnej na wskazany w roszczeniu reklamacyjnym adres korespondencyjny pocztą elektroniczną na wyraźną prośbę Klienta oraz wskazany adres.
  8. Wykonawca dołoży wszelkiej staranności by proces reklamacyjny nie generował dla Klienta niedogodności i dodatkowych kosztów.
  9. Rozpatrywanie roszczeń odbywać będzie się na zasadach określonych przez Kodeks Cywilny.
  10. Wykonawca oświadcza, iż posiada ważne ubezpieczenie OC za szkody osobowe oraz majątkowe wyrządzone w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą w bezpośrednim związku przyczynowym z działaniem lub zaniechaniem Wykonawcy.

IX. Przetwarzanie danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych jest K-WOOD Krzysztof Pisarczyk, z siedzibą w Boguszowie-Gorcach, 58-372, Średnia 2/6, NIP: 8863018814, REGON: 520436060.
  2. Dane kontaktowe pobierane w procesie zamówienia usługi montażu wykorzystywane będą tylko i wyłącznie w celu wykonania zleconej usługi i weryfikacji jej jakości.
  3. Weryfikacja jakości może nastąpić telefonicznie po wykonanej usłudze na co akceptując Regulamin Usług Klient wyraża zgodę. Udzielenie odpowiedzi na ankietę nie jest obowiązkowe.
  4. Zamawiający ma możliwość w każdej chwili dokonania zmian, zażądać zaprzestania i usunięcia przetwarzanych danych osobowych.
  5. Informacji n/t przetwarzania danych osobowych można uzyskać pod adresem kwood.pracownia@gmail.com.

X. Postanowienia ogólne

  1. Regulamin usług dostępny jest w Punkcie Projektowym Sklepu Castorama Polska – Wałbrzych oraz bezpośrednio u Wykonawcy. Regulamin stanowi integralną część Zlecenia, jako załącznik umowy. Podpisując umowę z Wykonawcą Klient potwierdza jednocześnie zapoznanie się i akceptację Regulaminu.
  2. K-WOOD Krzysztof Pisarczyk zobowiązuje się do wykonania wszelkich Usług z należytą starannością.
  3. Regulamin ten obowiązuje od dnia 01.02.2022 r.
  4. Wszelkie zapytania i wątpliwości związane z realizacją Usług, w tym ewentualne wnioski reklamacyjne Klient kieruje bezpośrednio do firmy KWOOD Krzysztof Pisarczyk. W sprawach nieregulowanych w Regulaminie lub umowie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.